Lean Canvas - kes su klient on?

Neljapäeval toimus STARTER Basic programmi teine töötuba teemal Lean Canvas ja seda juhtis Taavi Tamm! Tiimid said oma äriideed kirja panna ärimudeli lõuendile (Lean Canvas’ele), et näha kogu oma ideed ühe suure pildina.

Peamised küsimused olid:

1.       KES on su klient?

2.       MIS väärtust sa pakud?

3.       KUIDAS sa seda teed?

Mida detailsem sa oled kliendi kirjeldamisel, seda parem! Näiteks kujuta ette kahte klienti. Mõlemad on sündinud aastal 1948, kasvanud Suurbritannias, abielus, edukad ja jõukad. Mõlemal on vähemalt 2 last, neile meeldivad koerad ja Alpid.

 

Kui sa müüd autosid, siis kas nad mõlemad ostaksid samasuguse auto? Kui üks nendest meestest on prints Charles ja teine Ozzy Osbourne, siis kas nad sõidaksid ringi samasuguse autoga?

Lisaks, kas Charles’il ja Ozzyl oleksid sarnased probleemid? Mõtle, millised on sinu klientide probleemidele, mis vajavad lahendamist. Nii saad oma toodet arendada – lahendades klientide probleeme.


Järgmises töötoas õpetatakse pitchima! Töötuba viib läbi Dean A. DiNardi, kes on kirjutanud äriidee esitlemisest ka raamatu "PITCHERSIZE: Working Out the Perfect Pitch"! 


Sündmust toetab Euroopa Sotsiaalfond.